ایمن درب دلیز و کمک آن به ایمنی افراد

آنچه در این مقاله میخوانید

موارد استفاده

افرادی که تجربه اقامت در هتل ها و اقامت گاه ها را دارند بیشتر با این موضوع مواجه هستند که گاهی اوقات پرسنل هتل در حالی که شما در اتاق هستید ناگهان وارد میشوند و استرس زیادی را به شما وارد می نمایند!!

همچنین گاهی اوقات جوانان یا نوجوانان یا کهنسالان ممکن است بنا به دلایلی مجبور باشند در خانه تنها باشند و ازین بابت احساس نگرانی داشته باشند که مبادا کسی وارد منزل شود و اینجاست که ایمن درب قطعاً با آژیر بلند عجیب خود باعث میشود نه تنها سارق یا هر شخصی که غیر قانونی قصد ورود دارد از ورود پشیمان شود بلکه قطعاً بخاطر گیرنیفتادن توسط همسایگان هرچه سریعتر تلاش خواهد کرد از ساختمان فراری گردد!!

دستگاه ایمن درب دلیز با قرارگیری در زیر درب یا پنجره در منزل، هتل و آفیس در مواقعی که خواب هستید یا اینکه تنها هستید و استرس این وجود دارد که شاید کسی بی محابا وارد شود یا بطور غیر قانونی وارد شود بسیار کمک کننده است و با آژیر بلند ممتدی که می کشد هرشخصی را که قصد ورود داشته باشد از آنجا فراری میدهد.

امکانات دستگاه

این دستگاه دارای سنسورهای بسیار حساس (۳ درجه سنسور قابل تنظیم) قابل استفاده برای درب ، پنجره ، کمد و … بوده و صدای آژیر بسیار بلند ۱۲۰ دسی بل دارد.

ایمن درب با باتری ۹ ولت کتابی کار می کند و دارای ضمانت کارکرد 6 ماهه دلیز می باشد .

مقایسه ایمن درب دلیز با دستگاه های مشابه در بازار

دستگاه های متفرقه ای که در بازار مشاهده میگردد و بعضاً قیمت پایینتری دارند دارای شاخصه های زیر می باشند:

1-بدون باتری هستند و شما باید بصورت مجزا به دنبال تهیه باتری برای آن ها باشید که علاوه بر هزینه به دلیل نوع باتری مورد استفاده ممکن است در بعضی مناطق براحتی یافت نشود

ولی دستگاه های اورجینال که با هولوگرام دلیز و گارانتی دلیز به فروش میرسند همگی دارای یک باتری 9 ولت کتابی درون دستگاه می باشند که برای استفاده کافیست پوشش پلاستیکی دور باتری را خارج نموده و استفاده کنید.

2-دستگاه های متفرقه بدون برند و بسته بندی شکیل در بازار هستند درصورتی که ایمن درب دلیز را میتوان با جعبه و برند مشخص و با هولوگرام اصلی تهیه کرد.

 

3-دستگاه های متفرقه معمولا تست نمی شوند و کامنتهای خریداران کاملاً گویا می باشد موارد بسیاری بوده است که بعد از خرید دستگاه حتی روشن هم نشده است. درصورتی که ایمن درب دلیز قبل از ارسال برای مشتری تست سلامت می شوند و حتی در موارد استثنا اگر مشکلی هم باشد ضمانت دوماه تعویض دارند.

4-دستگاه های متفرقه همگی بدون گارانتی هستند و اگر یکهفته بعد از خرید کار نکنند هیچ مرجعی پاسخگو نخواهد بود ولی ایمن درب دلیز 6 ماه گارانتی معتبر داشته و پاسخگویی فعال دارد.

5-دستگاه های متفرقه معمولاً در هر جایی یافت میشوند و مرجع پخش مشخص ندارند اما ایمن درب دلیز بصورت انحصاری صرفاً توسط پورتال فروش آنلاین دلیز دات کام ( لینک صفحه خرید)و یا در آنلاین شاپهای معتبر مانند دیجی کالا با نام فروشگاه های دلیز و دلیزکالا به فروش می رسد.

اقلام همراه در جعبه

  1.  بروشور راهنمای فارسی و انگلیسی
  2. یک عدد باتری 9 ولت کتابی (درون دستگاه قرار داده شده)
  3. کارت گارانتی 6 ماهه دلیز

نکات مهم قبل از خرید

  1. قبل از خرید دقت فرمایید برای قابل استفاده بودن دستگاه می بایست فاصله لبه پایینی درب یا پنجره با زمین بیشتر از 2 سانتیمتر باشد.
  2. نیازی به چسبیدن کامل این محصول به زمین برای فعال شدن نیست و اگر سطوح مورد استفاده خیلی لیز است می بایست فاصله قسمت فلزی دستگاه با لبه درب کمتر از نیم سانتیمتر باشد تا دستگاه به درستی کار کند.

نکات مهم بعد از خرید کالا

  • برای اطمینان از خرید دستگاه اصلی علاوه بر رویت جعبه و هولوگرام مخصوص دلیز می توانید شماره سریال موجود روی کارت گارانتی را به شماره 10002000335577 پیامک نمایید تا اصالت دستگاه طی پیامک برای شما تایید گردد.
  • لازم است برای استفاده از خدمات گارانتی حتماً تا دوهفته بعد از خرید شماره سریال دستگاه در همین وبسایت و بخش خدمات گارانتی ثبت گردد و گارانتی فعال گردد.

شیرآلات طلایی

شیرآلات طلایی این روزها که اکثر افراد از وسایل و لوازم سنتی فاصله گرفته‌اند و به سراغ محصولات مدرن رفته‌اند.

ادامه مطلب>>
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس