ترازوی چمدان دیجیتالی دلیز

آنچه در این مقاله میخوانید

موارد استفاده

ترازوی چمدان دیجیتالی دلیز از جمله وسایل ضروری است که با وجود آنکه به نام ترازوی چمدان شناخته می شود ولی ابزاری چند منظوره است که در زندگی روزمره می تواند بسیار برای ما کاربردی باشد.

  • معمولاً افراد مایلند در سفر تعداد زیادی از وسایل خود را همراه داشته باشند، اما قوانین حمل بار که در ارتباط با حداکثر میزان وزن بار وجود دارد باعث خواهد شد تا شما نتوانید آن‌ها را همراه داشته باشید.در سفرهای هوایی خصوصاً سفرهای خارجی به دلیل نرخهای گران اضافه بار که عموماً به یورو و دلار اخذ میگردند معمولاً مسافران تلاش میکنند هرطور که شده از پرداخت این هزینه جلوگیری کنند ولی برای وزن کردن بار و چمدانهای خود با مشکل روبرو میشوند چون ترازوهای خانگی برای وزن کردن چمدان ها به دلیل ابعادشان کارایی ندارند.در چنین شرایطی است که استفاده از ترازوی چمدان دیجیتالی دلیز به شما کمک خواهد کرد تا قبل از سفر، از میزان وزن بارهایی که همراه خود دارید اطلاع پیدا کرده و در صورت نیاز با کم و زیاد کردن وسایل‌تان میزان وزن آن‌ها را به مقدار مجاز برسانید. – این ترازو دارای صفحه نمایشگری بوده که وزن ساک یا چمدان را به شما نشان می‌دهد.

 

  • این روزها افراد بسیاری دارای حیوانات خانگی هستند مانند نژادهای مختلف سگ و انواع گربه های خانگی و سایر حیوانات دیگر ؛ اما عموماً بیشتر صاحبین این حیوانات زمانی که نیاز به وزن کردن آنها دارند با چالش روبرو میشوند چون حیوانات پرجنب و جوش را براحتی از طرق معمول نمیتوان وزن کرد ؛اینجاست که ترازوی دیجیتال دلیز به کار می آید و کافیست با استفاده از یک سبد سبک یا حتی پارچه ای که حیوانات را داخل آن می گذاریم با استفاده از این ترازو وزن آنها را براحتی مشخص کنیم.

 

  • این ترازو همچنین برای وزن کردن میوه جات و سایر خوراکیها نیز کاربرد دارد و قابل استفاده است

مقایسه ترازوی چمدان دیجیتالی دلیز با دستگاه های مشابه در بازار

دستگاه های متفرقه ای که در بازار مشاهده میگردد و بعضاً قیمت پایینتری دارند دارای شاخصه های زیر می باشند:

1-دستگاه های متفرقه بدون برند و بسته بندی شکیل در بازار هستند درصورتی که ترازوی چمدان دیجیتالی دلیز را میتوان با جعبه و برند مشخص و با هولوگرام اصلی تهیه کرد.

2-دستگاه های متفرقه معمولا تست نمی شوند و کامنتهای خریداران در سایتهای مختلف فروشنده آنها کاملاً گویا می باشد موارد بسیاری بوده است که بعد از خرید دستگاه حتی روشن هم نشده است. درصورتی که ترازوی چمدان دیجیتالی دلیز قبل از ارسال برای مشتری تست سلامت می شوند و حتی در موارد استثنا اگر مشکلی هم باشد ضمانت دوماهه تعویض دارند.

3-دستگاه های متفرقه همگی بدون گارانتی هستند و اگر یکهفته بعد از خرید کار نکنند هیچ مرجعی پاسخگو نخواهد بود ولی ترازوی چمدان دیجیتالی دلیز 6 ماه گارانتی معتبر داشته و پاسخگویی فعال دارد.

5-دستگاه های متفرقه معمولاً در هر جایی یافت میشوند و مرجع پخش مشخص ندارند اما ترازوی چمدان دیجیتالی دلیز بصورت انحصاری صرفاً توسط پورتال فروش آنلاین دلیز دات کام ( لینک صفحه خرید )و یا در آنلاین شاپهای معتبر مانند دیجی کالا با نام فروشگاه های دلیز و دلیزکالا به فروش می رسد.

نحوه استفاده

باید گیره فلزی که در انتهای بند این ترازو قرار دارد را به چمدان یا سبد وصل کرده و با فشار دادن دکمه پاور و روشن کردن ترازو، از وزن چمدانتان مطلع شوید. – این ترازو دارای بندی پارچه‌ای بوده که کار اتصال آن را به ساک، چمدان و یا سایر وسایل همراهتان را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. همچنین این ترازو دارای ابعاد و وزنی بسیار مناسب بوده که کار جابه‌جایی آن را برای شما بسیار ساده‌تر ساخته است.

اقلام همراه در جعبه

  1.  بروشور راهنمای فارسی
  2. بروشور راهنمای انگلیسی
  3. یک عدد باتری 3 ولت
  4. کارت گارانتی 6 ماهه دلیز

 

نکات مهم بعد از خرید کالا

  • برای اطمینان از خرید دستگاه اصلی علاوه بر رویت جعبه و هولوگرام مخصوص دلیز می توانید شماره سریال موجود روی کارت گارانتی را به شماره 10002000335577 پیامک نمایید تا اصالت دستگاه طی پیامک برای شما تایید گردد.
  • لازم است برای استفاده از خدمات گارانتی حتماً تا دوهفته بعد از خرید شماره سریال دستگاه در همین وبسایت و بخش خدمات گارانتی ثبت گردد و گارانتی فعال گردد.

شیرآلات طلایی

شیرآلات طلایی این روزها که اکثر افراد از وسایل و لوازم سنتی فاصله گرفته‌اند و به سراغ محصولات مدرن رفته‌اند.

ادامه مطلب>>
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس